SsangYong lansează cel mai nou Korando – cea de-a patra generație care poartă acest nume, dezvoltată din conceptul de design SIV-2 care a debutat la Salonul Auto de la Geneva în 2016. Se va pune în vânzare în toată Europa la jumătatea anului 2019 și va fi urmat de un model pur electric EV bazat pe conceptul e-SIV.
- Cea mai nouă generație Korando sosește la Geneva
- SUV din segmentul C cu un aspect interior și exterior nou, contemporan
- Echipat cu cele mai noi echipamente electronice pentru siguranță
- Motoare noi, de 1,5 litri turbo pe benzină și 1,6 litri diesel, clasa Euro 6D
- Cel mai mare spațiu din clasă la scaunele din spate pentru confortul pasagerilor
- Grila distinctivă și farurile oglindesc aspectul designului SsangYong
- Va fi comercializat în Europa de la jumătatea anului 2019
- Va urma modelul pur electric EV
Johng-Sik Choi, directorul executiv al SsangYong Motor Company (www.smotor.com/en) declară: „Acest nou Korando este încă o dovadă a schimbării fundamentale de direcție la care s-a angajat SsangYong și exemplifică acest lucru printr-un design contemporan, tehnologie de vârf, cele mai noi dezvoltări în domeniul siguranței și noi opțiuni de propulsie care vor include în curând și cea electrică.
Această revoluție în filozofia produselor noastre a fost evidentă pentru prima dată la Tivoli, urmat de Tivoli XLV, Rexton și apoi pick-upul Musso; la fiecare lansare, mass-media a comentat în mod pozitiv schimbările remarcabile realizate de marcă.
Acum mergem și mai departe, cu un produs complet nou, care credem că va concura de la egal la egal cu orice model disponibil în acest moment în segmentul SUV-urilor de categoria C, dar le va întrece pe toate la capitolul valoare!”
Elementele esențiale care diferențiază noul SsangYong Korando:
Formă și funcție – stilul contemporan întâlnește practicitatea pură
- Un stil complet nou și distinctiv la exterior
- Contemporan și totuși foarte practic
- Mai lung, mai lat, mai jos și cu un ampatament mai mare decât modelul Korando anterior
- Spațios – mai mult spațiu pentru cap și la scaunele din spate decât cele mai apropiate rivale
- Interior cu aspect premium high-tech
- Orientat către șofer

Nivel înalt de siguranță
Datorită unui ansamblu de sisteme de asistare pasive și active, inclusiv cele mai noi tehnologii disponibile și numărului mare de airbaguri, inclusiv airbagul pentru genunchii șoferului, Korando va fi una dintre cele mai sigure mașini din acest segment.
Sistemul avansat de asistare a șoferului și de siguranță cu care Korando este echipat include sistemul avansat de frânare de urgență (AEBS) suplimentat cu cameră video și radar, asistență pentru menținerea pe banda de circulație, alertă la mișcarea vehiculului din față, alerte privind distanța sigură de urmărire și atenția șoferului, tempomat inteligent și adaptiv, precum și asistență pentru faza lungă. De asemenea, dispune de funcția de detectare a unghiului mort, asistență pentru menținerea pe banda de circulație și alertă privind traficul în spatele automobilului, cu activarea automată a frânelor de către toate cele trei funcții dacă șoferul nu acționează frâna mai repede.
Conectivitate și tehnologie
Având una dintre cele mai contemporane interioare și un panou de bord lat și ușor accesibil, noul Korando este plin de cele mai moderne tehnologii și conectivitate auto cum ar fi Apple CarPlay, Google Android Auto și un sistem de navigație prin satelit Tom Tom care este afișat pe ecranul principal și în cadrul panoului de instrumente pentru vizionarea în siguranță.

Puterea care propulsează
Automobilul va fi oferit cu două opțiuni de motorizare Euro6 D de la lansare, un motor pe benzină de 1,5 litri GDI-turbo complet nou și un motor diesel de 1,6 litri. Un motor pur electric EV este planificat să urmeze la timpul cuvenit.
Noul motor pe benzină de 1,5 litri GDI-turbo cu un mers lin are capacitatea cilindrică de 1497 cmc și furnizează putere maximă de 163 CP la 5500 rpm și cuplu maxim de 280 Nm la 1500–4500 rpm cu emisii CO2 de 146 g/km. (Cifre-țintă UE pentru autoturisme cu tracțiune pe 2 roți cu transmisie manuală și stop/start.)
Motorul diesel de 1,6 litri, foarte economic, puternic și curat, are capacitatea cilindrică de 1597 cmc și furnizează putere maximă de 136 CP la 4000 rpm și cuplu maxim de 324 Nm la 1500 rpm cu emisii CO2 de 115 g/km. (Cifre-țintă UE pentru autoturisme cu tracțiune pe 2 roți cu transmisie manuală și stop/start.)
Motorul diesel de 1,6 litri cu transmisie automată oferă o capacitate de tractare impresionantă de 2 tone, sau de 1,5 tone cu alte motoare și transmisii. Ambele motoare vor fi oferite cu funcția automată stop/start la modelele cu tracțiune pe 2 roți cu transmisie manuală cu 6 trepte și transmisie automată AISIN cu 6 trepte.
Tradiție și valoare
SsangYong proiectează și fabrică SUV-uri și vehicule 4×4 de peste 60 de ani și această a patra generație a modelului Korando beneficiază în mod semnificativ de această vastă experiență.
Adoptând un limbaj de design nou și mult mai contemporan, văzul pentru prima dată la Tivoli în 1995, Korando îmbrățișează această nouă imagine de design, adaptându-l vremurilor moderne, în același timp având la bază experiența mărcii în fabricarea unor vehicule bine proiectate, robuste și fiabile.
Așa cum se potrivește experienței mărcii, este dotat generos cu elemente pe care majoritatea celorlalte mărci le oferă ca echipări suplimentare, contra cost. Va avea un preț competitiv la lansare și va fi acoperit de cea mai extinsă garanția din segment pentru confortul clienților.